Beko WMD 56140

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WMD 56140 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Pascalokan 20-01-2014
Geschreven voor: Beko WMD 56140

Aangeschaft in 2007 heeft deze machine het zwaar te verduren gehad. Zeer intensief gebruik zorgde er voor dat de koolborstels vervangen moesten worden en een maal was de printplaat defect. Dit trouwe beestje heeft zijn sporen verdiend. Waste perfect ook in het korte programma en gaf geen problemen bij de bediening. Vergeleken bij de andere (veel duurdere) wasmachines die ik heb gehad was de prijs-kwaliteitsverhouding prima. Zeker als je dit apparaat bij een leverancier koopt die 5 jaar fabrieksgarantie geeft en hier geen extra bedrag voor in rekening brengt. Nu begin 2014 lijken de koolborstels weer aan vervanging toe maar met meer dan 5100 wasbeurten mag deze Beko met pensioen. En de volgende is alweer een Beko.

monica71 30-05-2011
Geschreven voor: Beko WMD 56140

heb deze wasmachine meer dan 5 jaar in bezit en hij is absoluut niet tegen gevallen.
en nog elke dag ( eigenlijk nacht) staat hij vrolijk te draaien, en heb er nog nooit een probleem mee gehad

RadeloosDH 18-06-2009

Nooit meer een Beko!
Oorspronkelijke machine gekocht in maart 2004.
Alles leek goed. Makkelijk te bedienen, was schoon, uitgestelde startfunctie. Fantastisch. Wat een droom, maar die veranderd snel in een nachtmerrie. Wel vaak nog natte was. Bij beide machine, maar een centrifuge gekocht.
Het begon na ?2 jaar met een kapot printplaat en daarna een paar maal met draden die losschoten, te weinig speling in de draden. Reperateur werd er ook verdrietig van en zorgde dat hij werd vervangen door een nieuwe Beko. Alles leek weer goed. Wel lawaaiig met centrifugeren, maar ok, hij doet z'n werk. O nee, deed het. 2 jaar na vervanging, weer de printplaat en geen garantie! Aankoopdatum is maart 2004 en dus begin vd garantie, jammer.

Dus nooit meer een Beko. Welke merk kiezen we nu, is de vraag die ons bezig houdt. Een betrouwbare en stille machine.

Thaly01 23-02-2009
Geschreven voor: Beko WMD 56140

De machine is nu 2 jaar in mijn bezit. Afgelopen weekend is er een storing ontstaan. De machine vult met water, maar begint daarna niet met wassen. Vandaag heb ik dus de technische dienst gebeld en kreeg te horen, dat de monteur voor 13.00 uur langskomt. Op zich een snelle service, alleen is hij nog niet verschenen.
Wat ik raar vind is, dat als je de technische dienst belt, je op een bandje krijgt te horen, dat wanneer je wasprogramma niet doorloopt, je de machine eerst moet resetten. T.w. 5 seconden de aan/pauseknop ingedrukt houden. Waaruit ik de conclusie trek, dat het een veelvoorkomend probleem is, dat het programma blijft hangen.
Ik hoop dat de monteur de machine kan repareren.
Later meer.

Aaldert 03-02-2009
Geschreven voor: Beko WMD 56140

Ik heb hem nu 2 jaar en de problemen komen nu echter opgang wasmachine 5 weken niet kunnen gebruiken i.v.b
met reperatie na alle modules en printplaten plus motor stekker te hebben vervangen kreeg ik hem vorigeweek weer terug gisteren onder het centrifugeren is mij de motor
van het trommelhuis afgebroken
monteur geweest en ja hoor moet een heel nieuw trommelhuis in en een printplaat moet waarschijnlijk vervangen worden. Nee voor mij nooit meer een BEKO

petronel 22-03-2008
Geschreven voor: Beko WMD 56140

na 14 maanden natte was heb ik in februari mijn geld terug gehad en een LG gekocht .Of je in de hemel komt. Eindelijk geen kletsnatte was meer maar normaal gecentrifuceerd. Het heeft wel wat voeten in de aarde gehad maar met hulp van kassa heb ik toch mijn gelijk gehad en mijn geld

Pascalokan 24-02-2008
Geschreven voor: Beko WMD 56140

Een prettige machine die goed zijn werk doet. Wordt bijna dagelijks gebruikt en geeft goede resultaten. De handleiding had wat uitgebreider mogen zijn omdat de keuzemogelijkheden van het apparaat niet voor zichzelf spreken. Met name de centrifuge snelheid wordt hierdoor automatisch beïnvloed, wat weliswaar met een ledje wordt aangegeven maar waar je vaak overheen kijkt.

liesbeth-g 31-07-2007
Geschreven voor: Beko WMD 56140

ik heb de beko nu zo'n 2 maanden en het wassen zelf doet hij prima alleen het centrifugeren is vaak een probleem. volgens de bekomonteur is de wasmachine uitgerust met een weegsensor en bij te veel of te weinig wasgoed centrifugeerd hij dus niet op de 1400 toeren.waarschijnlijk werkt die weegsensor heel nauwkeurig dus heel vaak moet ik de was nogmaals laten centrifugeren.na ruim 21 jaar en verschillende wasmachines een geheel nieuwe ervaring

Fieny 08-09-2006
Geschreven voor: Beko WMD 56140

Net een week in ons bezit. Ben er nu al zeer te vreden mee wast zeer schoon
geluidsarm onder het wassen en
centrifugeren. Prima machine voor de prijs die ik ervoor heb betaald

TheoH 13-04-2006
Geschreven voor: Beko WMD 56140

Prima machine voor een prima prijs. Blijft onbekend maar bij mij in ieder geval
niet meer onbemind. Komt nog steeds niet voor in de testen van de consumenten
bond maar dat zegt niet zoveel niet waar! Hadden een kapotte bauwknegt die 3
keer zo veel had gekost. Ik had geen zin in een hele dure dus hier gezocht en
de BEKO 56140 gevonden. Wij zijn op alle fronten tevreden over deze machine.